iScape
#1

Nike Sko Dame

in Downloads Sun Dec 01, 2019 8:13 pm
by Arlene Rutherford • 3 Posts

ÿþTidligere har vi få vist Nike Sko Dame forhåndsvisning af Foot Locker Mirror-reklamen, der indeholdt James Harden og Kris Humphries. Nu ser vi en Kids Foot Locker-reklame med Chris Bosh og Ray Allen fra Miami Heat. Når Chris Bosh handler på Kids Foot Locker, afslutter han børnene i kvarteret efter en shoppingtur, da der er så mange gode produkter fra Nike, Jordan og mere. Tjek det ud og fortæl os om dine tanker!Som tidligere rapporteret, blev denne bestemte model oprindeligt frigivet i 1991.

Men på samme tid forstår jeg Jordans motivation for at holde tilbage. De ønsker at opretholde den aura af eksklusivitet for 1'erne, især Air Jordan 1 Bred. Jeg tror bare, at ingen uden for ekkokammeret giver noget af det mere; folk vil bare have Billige Nike Sko deres Js. Og hvis Nike er standhaftig med ikke at ønske at se et af deres mest værdifulde produkter, som bare køler på en hylde, kan de få dem til at bestille enten online eller gennem deres app, la NIKEiD.

Personligt ville Hvide Nike Sko Dame jeg have det godt, hvis de introducerede et Jordans Within Reach-program, men jeg har penge til at betale den præmie. De fleste mennesker vil bare have Jordan inden for rækkevidde (men også overkommelig).At ofre Air Jordan 1's hellighed ville være en værdig indsats for Nike. Med så mange 1'ere i alle mulige stilarter vil det ikke virkelig skade mærket at have 1'erne folk faktisk ønsker at eje let tilgængeligt.

En tredive ting, der så MJ i sin fyrste og måske endda havde Hvide Nike Sko 1985 OG'erne, når de bare sneakers og ikke rigtig sætter så megen opmærksomhed på sneakerkulturen, skulle ikke skulle konkurrere med sneakerhovedet, der har ansat bots eller har tid til at opbygge relationer med butikker. Fra mødre, der ønsker at købe spark til deres børn til hypebeasts, ja, hypebeasts ville ikke jage disse, fordi de ikke ville være eksklusive mere, så vi vinder alle sammen.

[Steph og KD] begyndte at tale om sko, og jeg tror, at Steph gjorde pointeren, at for Kevin kan lide, 'he, du ved, Under Armour / Nike-tingene gør ingen forskel, ved du, hvis vi er på det samme hold, er det godt for Nike, og det er godt for Under Armour. ' Og Klay siger sjældent noget, men når han gør det, er det altid sjovt. Han springer ind og siger, 'er det godt for ANTA?' Det er det kinesiske Nike Sko Air Max skoselskab, han bruger. Og alle fik et godt spark ud af det.

Ikke kun vil Nike frigive den helt nye Nike Kobe A.D. senere i denne måned, men Jordan Brand betaler også deres respekt (lidt for sent for dette faktum) med denne kommende colorway af Air Jordan 9.Kunne ikke Nike / Jordan Brand have givet os Air Jordan 3 i stedet? Nå, jeg gætte. God ting, jeg er ikke Kobe-fan. Stadig en solid sneaker, hvis du er en Kobe-fan.Kobe Bryant er på den sidste del af sin afskedsrundvisning. Det er blevet sædvanligt at se spillere og hold give Kobe med afskedsgaver.

Scroll up

www.iscape.tk www.iscape-official.co.nr
Visitors
0 Members and 1 Guest are online.

We welcome our newest member: HarrietBray
Board Statistics
The forum has 943 topics and 944 posts.