iScape
#1

heren vesten met rits

in Buy and Sell items to players here Sun Apr 19, 2020 9:09 pm
by BeacherSweet • 3 Posts

Stel dat u miss etam vesten niet goed hebt geslapen en dat u het ontbijt heeft overgeslagen en dat u een deadline heeft. Je secretaresse is er niet als je aankomt, en komt niet binnen 30 minuten later en je hebt een aanval. Wat veroorzaakte wat? Op een andere dag, met een goede nachtrust, een goed ontbijt en minder stress, zou je niet zo hebben gereageerd. Het was niet zozeer uw secretaris die te laat kwam, maar uw interne toestand. In staat zijn om te onderscheiden wat van buiten komt en wat van binnen komt, is belangrijk voor je Emotionele Intelligentie - je eigen emoties en die van anderen begrijpen en beheersen. Je kunt tenslotte een uitstekend rapport aan je baas presenteren op een dag direct nadat hij een groot gevecht met zijn vrouw heeft gehad, of wanneer zijn maagzweer zich voordoet.

Er kijken mensen - wat zullen ze denken? Zo kunnen instructeurs onmogelijk leren skiën! Ik blijf een heel luide stem horen die de commando's uitschreeuwt: 'lager worden', 'handen naar voren', 'bredere houding' en 'het vet wegsnijden' (nu weet ik dat ik niet ben aangemeld voor een programma voor gewichtsverlies) dus ik kies ervoor om die te negeren). Het maakt niet uit waar ik heen ga; die hardnekkige bevelen volgen mij, herhalen voortdurend dezelfde instructies en klinken nors bij elke herhaling. Ik vermoed, lange vesten dames sale aangezien hij de instructeur is, moet dit ergens heen gaan. Ik zie gewoon niet echt hoe of waar het heen gaat. Had ik al gezegd dat ik echt pijn heb - in mijn knieën, mijn heupen en mijn dijen staan in brand! Elke run is pijnlijker dan de vorige. Ik heb gehoord dat het vooruitgang is!

De kinderen in de groep zijn gestrest over het slagen voor de cursus; Ik ben gestrest heren vesten sale dat ik ooit weer kan lopen! (en, hemel verhoede dat iemand die ik ken mij zo zal zien skiën!) Ik denk dat ik niet heb vermeld dat ik de oudste van de groep ben - in feite ben ik oud genoeg om de moeder van iedereen te zijn (niet die leeftijd is een probleem, het helpt me gewoon te rechtvaardigen waarom ik pijn heb). Houdini heeft verlatingsangst. Maar in zijn kleine kleine geest betekent scheiding dat ik minstens twee minuten weg ben van zijn site. Of ik heb de badkamerdeur gesloten en hem aan de andere kant achtergelaten. Of hij heeft zijn oren niet gekrast of zijn buik in eonen gewreven (ongeveer tien minuten). Houdini volgt me overal, als de meest trouwe hond, en verlangt bijna net zo veel naar mijn onverdeelde aandacht als zijn volgende maaltijd.

Cleo zou zich nooit buigen voor het soort capriolen dat de bonprix vesten specialiteit van Houdini is. Bovendien is ze te groot om in mijn trui te kruipen. Dus waarom gedraagt dit specifieke huisdier zich als een verwend kind? Waarom geef ik toe aan hem? Is het omdat ik vergat kinderen te hebben? Mam zweert dat die piepende geluidjes die hij maakt niet van een kat komen. 'Hij manipuleert je', zegt ze tegen me. 'Hij heeft leren klinken als een baby'. Misschien heb ik wat ik "schoothondsyndroom" noem. Ik verwijs naar hoe we kleinere huisdieren behandelen die gemakkelijk te knuffelen en vertroetelen zijn, zeer draagbaar zijn en er schattig uitzien met grappige kleine outfits. Sommigen noemen het misschien "empty nest syndrome". Overweeg mijn grootmoeder Rosie en haar speelgoedpoedel, Cocoa. Cacao arriveerde lang nadat Rosie's kinderen waren opgegroeid en het huis hadden verlaten.

Ik vraag me af hoeveel eigenaren van grote rassen zich zo gedragen? Zijn er nog andere ziektebeelden, zoals 'macho-hondensyndroom' (een jongensding, ongetwijfeld)? De waarheid is dat alle huisdieren klein en knuffelig beginnen. Niemand is volledig veilig voor het creëren van hun eigen monster, groot of klein. Dus godzijdank zijn er genoeg geweldige bronnen beschikbaar voor iedereen om een virtuele hondentrainingsexpert te worden. Thanksgiving, Kerstmis - Kwanza. Wat je dit seizoen ook viert, alleen zijn is niet zo slecht als je denkt. Ik weet hoe het voelt - naar het huis van tante Sally cruisen in een lelijke wollen trui, geperst aan de kindertafel zitten omdat je geen date hebt meegenomen. Ook ik ben van de eerste tot de laatste hap van mijn kalkoen lastig gevallen door nieuwsgierige familieleden, alleen om in mijn stoel te mokken en wou dat ik dat schattige meisje van Starbucks had gevraagd om met me mee te gaan.

Maak je geen zorgen mijn vriend, want WEES ENKELE ROTSEN, zelfs tijdens de feestdagen. Voordat u begint na te denken over wat u gaat doen om uw situatie te veranderen, moet u misschien overwegen wat u niet gaat doen. Kijk, als je de keuze had om thuis te zitten en je in je eigen zelfmedelijden te heren vesten met rits wentelen, te huilen in een warm bier terwijl je de herhalingen van "It's a Wonderful Life" bekijkt, of voor elk feest wordt uitgenodigd met het expliciete doel iemand anders te ontmoeten, wat zou jij kiest? Zie je, tussen nu en oudejaarsavond zou je de handschoen kunnen leiden en toch dingen laten gebeuren. 5 Tips voor dating tijdens de vakantie 1. Single zijn is een goede zaak. Nadat de kalkoen is gesneden en oma aan cognac op het terras nipt, kun je in alle rust ontspannen, wetende dat er niemand in de buurt is om je te zeuren of te zeuren.

Scroll up

www.iscape.tk www.iscape-official.co.nr
Visitors
0 Members and 1 Guest are online.

We welcome our newest member: HarrietBray
Board Statistics
The forum has 943 topics and 944 posts.